Értékelési szempontok

A. Arculat, branding

A nevezett arculati elem vagy elemek ötletessége, kreativitása és eredetisége, a kivitelezés vizuális minősége (layout, tördelés, tipográfia, kép- és színhasználat, formavilág, stb.); valamint annak illeszkedése a márka céljaihoz és koncepciójához.

B. Csomagolásdesign

A csomagolás ötletessége, kreativitása és eredetisége, a kivitelezés vizuális minősége (formavilág, layout, tördelés, tipográfia, kép- és színhasználat, stb.); valamint annak illeszkedése a márka céljaihoz és koncepciójához.

C. Médiadesign

A nevezett médiatermék megjelenése, vizuális minősége (layout, tördelés, tipográfia, kép- és színhasználat, formavilág, stb.), az abban megjelenő kreatív ötletek és eredeti megoldások; valamint annak használhatósága, gyakorlati működése felhasználói szempontból, figyelembe véve, hogy a vizuális kialakítás mennyire illeszkedik és támogatja a tartalom befogadását.

Televíziós műsorarculati elemek esetén a felhasznált vizuális elemek (főcím, vizuális és hangeffektek, animációk, stb.) látványa, ötletessége és kivitelezése; valamint, hogy a vizuális elemek mennyire vannak összhangban a műsor koncepciójával, céljával.

Televíziós stúdióberendezések esetén annak látványvilága, ötletessége és kivitelezése; valamint, hogy a vizuális elemek mennyire vannak összhangban a műsor koncepciójával, céljával.

D. Print design

A nyomtatott médiatermék megjelenése, vizuális minősége (layout, tördelés, tipográfia, kép- és színhasználat, formavilág, stb.), az abban megjelenő kreatív ötletek és eredeti megoldások; valamint annak használhatósága, gyakorlati működése felhasználói szempontból, figyelembe véve, hogy a vizuális kialakítás mennyire illeszkedik és támogatja a tartalom befogadását.

E. Event design

A nevezett rendezvényhelyszín, rendezvényelem vagy installáció ötletessége, kreativitása, eredetisége; a kivitelezés minősége és gyakorlati, helyszíni megvalósulása, használhatósága, annak illeszkedése az otthont adó rendezvény – vásár, fesztivál – tematikájához, koncepciójához. Márkázott rendezvényhelyszín, -elem és installáció esetén a megoldás kapcsolódása az adott márkához.

F. Service design

A teljes service design folyamat áttekintése, különös tekintettel a projekt során feltárt és megoldott problémarendszer nehézsége, komplexitása, az alkalmazott módszertani háttér (kutatások, metodológiák) szakmai megalapozottsága és felhasználási módja; a kidolgozott megoldások alapossága és ötletessége, azok gyakorlati alkalmazhatósága; a service design projekt végeredménye, annak hatásai az ügyfél folyamataira, működésére, üzleti eredményeire.

Együttműködő partnereink:

 

 

Kapcsolat:

Mohai Fanni
mohai.fanni@pphmedia.hu
+3614304518