Zsűrielnök

Vargha Balázs

Tanszékvezető

Moholy-Nagy Művészeti Egyetem - Tervezőgrafika Tanszék

Tervezőgrafikus, oktató, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője. A Stalker Studio alapító vezetőjeként többek között olyan intézmények vizuális arculata fűződik a nevéhez, mint a Magyar Állami Operaház, a Magyar Nemzeti Galéria, a budapesti Design Hét, vagy az MKB Bank. A HVG print kiadásának 2010-es lapterve és a Magyar Narancs arculata és címlapjai mellett számos könyv grafikai és tipográfiai tervezője. Az Embléma.hu és a Plakát.hu címen megjelent szakmai könyvek szerkesztője és kiadója. Tervező tevékenységét számos hazai és nemzetközi díj ismeri el.

Zsűri

Benze

Szabadúszó grafikus

Szabaduszó grafikus művész, illusztrátor. Munkáit alapvetően a manuális technikák és fekete-fehér, részletgazdag ábrázolások határozzák meg. 2016-ban munkája a Lürzer's Archive boritójára került és a magazin beválogatta a "A világ 200 legjobb illusztrátora (200 BEST ILLUSTRATORS WORLDWIDE)" közé. Fontosabb dijak: -EPICA Awards Gold / Illustration -D&AD Wood Pencil / Crafts for Advertising / Animation & Illustration for Digital Marketing / 2018 -LIA 2018- Bronze / Digital: Illustration -THE ADC 97TH ANNUAL AWARDS/Bronze Cube

Bicsérdi Ádám

Szerkesztő

Kreatív

Mozis és disneylandes kanyarok után kötött ki az újságírásnál, 4 év HVG után után 2018 óta a Kreatív szerkesztője. Megszállott plakátgyűjtő, aki magának is nehezen vallja be, de legtöbbször a csomagolás alapján választ sört, bort és öblítőt a boltban. A Kreatívnál nagyrészt ő felel a mozgóképes tartalmakat, a dizájnt és a médiát érintő témákért.

Haász Dömötör

Premium Spirits Brand Manager

Coca-Cola Hellenic Magyarország

Szakmai pályafutását Dr. Takács Ildikó kezei alatt a mélyvízben kezdte PR-osként, majd a brand marketing irányába fordult és a Fundango sportuházati márka nemzetközi és hazai marketingtevékenységéért felelt. Ezt követően a Rézangyal portfóliója alá tartozó márkákat irányította marketingvezetőként, majd a Rézangyal márka CocaColaHellenic általi akvizícióját követően a multinacionális érájába érkezett, ahol a márka hosszútávú növekedési stratégiájáért illetve új márkák bevezetéséért felel. Dömötör a design fókuszú, modern, bérelhető rendezvénybútorokkal foglalkozó cég, a YESS event hire cég társalapítója

Kazinczy Eszter

Senior art director

VMLY&R

Kazinczy Eszter közel 10 éves múlttal rendelkezik, mint concept creative és art director, jelenleg a VMLY&R kreatívjaként dolgozik, számos nemzetközi reklámverseny díjazottja. A Miami Ad School Europe tanulójaként szerzett diplomát, majd Dániában, Németországban, Olaszországban, Csehországban, Franciaországban, Kínában és az USA-ban, gyűjtött nemzetközi, ügynökségi tapasztalatot olyan globális márkákon mint a BMW, Fiat, Nestlé, Coca-Cola vagy a Kraft Foods. Érdeklődési köre kiterjed a divat területére is; a Central Saint Martins londoni iskolájában és Budapesten végzett tanulmányokat fashion art direktion, és fashion design témákban.

Kenczler Marci

Kreatívigazgató

HPS

“People see me and see the suit, but they know I’m rock and roll through and through. You know ‘Live fast, die young’? Not my way. Live fast, sure. Too bloody fast sometimes! But die young? Die old.” – David Brent

Kóbor Mátyás

Senior art director

Artificial Group

Kóbor Mátyás tervező grafikusként végzett a Magyar Képzőművészeti egyetemen. Eddigi pályája során több multiügynökségnél - mint például a Publicis vagy a Leo Burnett - dolgozott art directorként, majd senior art directorként a legkülönbözőbb márkákon és feladatokon. Jelenleg a hazai alapítású Artificial Groupnál tölt be senior art directori pozíciót.

Krémer Julianna

Művészeti vezető

PHH Media

A MOME-n végzett grafika szakon 2002-ben, de tanult a kazah művészeti akadémián is, illetve etikett és protokoll mesterképzést is szerzett. Többéves nemzetközi reklámügynökségi tapasztalata van. Olyan globális márkakampányok köthetők a nevéhez, mint Rexona, Pepsi, Nivea. Jelenleg a PPH Media művészeti vezetője.

Mátrai Miklós

Reklámszakember, fotós, alapító

Friendly és a MOJO

Több mint 16 éve dolgozik a reklámszakmában, számtalan hazai és nemzetközi reklámdíj fűződik a nevéhez. A Friendly reklámügynökség alapítója, majd 11 évig a kreatív igazgatója volt. 2016-ban hazai designerekkel együttműködve debütált a MOJO elektronikai márkája, amely rövid idő alatt közkedvelt brand lett a hazai és az európai piacon. Idén júniusban nyolc elismert hazai designerrel karöltve indult útjára a MOJO ART SPACE, mely keretein belül művészek által tervezett fejhallgatók, hangfalak és egyéb elektronikai eszközök váltak elérhetővé a nagy közönség számára. A kezdeményezés a vártnál is nagyobb sikert aratott, így ősztől komplexebb formában, hazai gyártásban és környezettudatos technológia által készülnek a további limitált termékek.

Ördögh László

Alapító

Graphasel Design Stúdió

A Graphasel Design Studio egy baráti szövetségből jött létre a Magyar Képzőművészeti Egyetemen. Az alapító Ördögh László és Drozsnyik Dávid, akikkel együtt tizennégyen dolgoznak a csapatban. Több nemzetközi díj mellett 2013-ban az év grafikai stúdója volt Magyarországon. Olyan arculatok tervezései köthetők hozzájuk, mint az Opera Gin csomagolás, WOW Hungary turisztikai brand, Sugar Design Cukrászat, Monyo Brewing, de a csapat munkája a budapesti Google iroda, és a 2017-es Fina vizes világbajnokság arculata is. Idén októberben a Designhéten nyitott studio lesz a Graphasel.

Pomázi Gyula

Elnök

Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, Magyar Formatervezési Tanács

Szakmai pályafutását stratégiai tanácsadóként kezdte a KKV-szektorban. A BME Management Szakkollégium alapító tagja. Ügyvezető igazgatói székéből 2016-ban a Nemzetgazdasági Minisztériumba kerül, a Vállalkozásfejlesztési Főosztály vezetője lesz, nem sokkal később pedig a területért felelős helyettes államtitkár. Munkáját 2018-tól az Innovációs és Technológiai Minisztérium iparági stratégiákért és szabályozásért felelős helyettes államtitkáraként folytatja, ahol továbbra is a gazdaságfejlesztési stratégiák kidolgozásáról és végrehajtásáról gondoskodik. 2019 tavaszától a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala elnökeként küldetésének tekinti Magyarország gazdasági növekedésének elősegítése érdekében a szellemi tulajdon korszerű eszközrendszerének működtetését, a nemzeti tudásbázis és a kulturális vagyon hatékony védelmét, a kreativitás és az innováció felkarolását, a versenyképesség növelését, valamint a munkahelyteremtés támogatását.

Spanjevic Igor

Művészeti vezető

Forbes és a Magyar Konyha

Jelenleg a Forbes és a Magyar Konyha magazin művészeti vezetője. Korábban több kiadónál, többek közt a Maxim és a Time Out Budapest magazinnál volt művészeti vezető. Tanulmányait Elte BTK-n és Krea-ban fejezte be. Munkájában elsősorban a magazin tervezésre fókuszál.

Szabó Károly

Ügyvezető igazgató

Kaméleon Reklám

Több éves külföldi munkavállalói tapasztalat után 1991-ben megalapította a Kaméleon Repro DTP stúdiót. Az évek alatt kialakult kapcsolatrendszer és megrendelői igények hatására a Kaméleon mára grafikai stúdióból teljes körű, integrált reklámügynökséggé nőtte ki magát, és jelenleg 24 embert foglalkoztat. Az ügyvezetés, üzletépítés és a partnerekkel való kapcsolattartás mellett a kreatív kontrollra is kiemelt figyelmet fordít a cégénél. E területről tart rendszeresen előadásokat szakmai rendezvényeken, egyetemeken. Ügyfélköre a hazai kis- és középvállalkozásoktól kezdve egészen a nemzetközi multinacionális vállalatokig terjed. Azt, hogy a Kaméleon Reklám jó úton jár, a folyamatos bővülés és fejlődés mellett az olyan szakmai elismerések is jelzik, mint az Aranypengén, Lollipopon, PAKK-on és SMBP-n nyert díjak.

Szombat Éva

Fotográfus

Szombat Éva fotográfus, a PPH Media állandó munkatársa. Képei olyan helyeken jelentek meg, mint a Vice, a Huffington Post, GUP Magazine, Vogue Spain, Feature Shoot. A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem ( MOME) fotó szakán szerzett mesterdiplomát 2012-ben. 2013-ban megkapta a Pécsi József ösztöndíjat, amit a következő két évben újra elnyert. Munkáit Budapest mellett kiállították New Yorkban, Bogotában, Amszterdamban, Jeruzsálemben, Berlinben, Milánóban, Bécsben, Varsóban is. Jelenleg a MOME fotó szakán tanít. Művészeti tevékenysége mellett alkalmazott fotósként dolgozik, olyan ügyfeleknek mint: Telenor, Dove, Sloggi, Adidas, Huawei, Mastercard, Nikon, Lenovo, Samsung, Budapest Park, K&H, Glamour, Marie Claire.

Unger Zsolt

Prémium márka specialista

Unger Zsolt prémium márka specialista. Munkájával az ötlettől a gyártási folyamatokon keresztül a piaci bevezetésig kíséri végig egy márka létrejöttét. Hisz abban, hogy a dizájn nem lehet öncélú és munkáira úgy tekint, mint ipari termelőeszközre, melyek bevétel növekedéshez juttatják az ügyfelet. Első komoly sikere a Bookline volt, azt követte a Sauska, a Bortársaság, a Gerbeaud, majd a Kreinbacher és a Vis Vitalis márkák felépítése és felfuttatása, több kisebb márka, mint Bott Frigyes, Ruppert, Black Lake, Gal mellett. A Libri, az Ilcsi és a Gere márkák újultak meg a felügyelete alatt. ungerandpartners.hu

Várkonyi Eni

Head of Art

Café Communications

Várkonyi Eni 10 éve a J. Walter Thompshonnál kezdte art directori karrierjét, majd az Isobarban folytatta és jelenleg a Café Communications head of artja. Ez idő alatt jópár kampány fejlesztésében vett részt, sok filmet forgatott, emellett rengeteg ügyfelet és ügynökségi arcot ismert meg. Azt szereti a szakmában, hogy mindig tud újat mutatni és minden márka, feladat, brief egy kicsit más, ami beindítja és frissen tarja a gondolatokat. Olyan munkákat részesít előnyben, amelyek a friss és korszerű vizuális világ mellett koncepciót, ötletet is rejtenek magukban.

Service Design kategória zsűrije:

Boros Judit

Szabadúszó product és service designer

Judit terméktervező mérnökként végzett a BME-en, majd Milánóban ‘Product-Service-System Design’ szakon szerzett Master diplomát, kiegészítve egy New York-i ösztöndíjjal; a Parsons ‘Transdisciplinary Design’ képzésén vett részt. Jelenleg független service design tanácsadóként dolgozik. A MOME Open-en 2017-től vezet service design kurzust. 2017-ben kezdte el PhD tanulmányait a CEU-n, ahol a design szerepét vizsgálja a ‘természet-alapú megoldások’ városi környezetekbe való integrálásában.

Havasi Zoltán

Chief Strategy Officer

Wavemaker

"Tizenkét évesen feltaláltam a gőzgépet. Azóta megtanultam, zseniális ötletei bárkinek lehetnek, végül csak az számít, ami megvalósul belőlük. Szövegíróként kezdtem, voltam ügyfélkapcsolatos, végül stratéga lettem. A hat, FCB, GGK, Y&R és az Isobar után most az Wavemaker-ben próbálom megérteni a jövőt. Az hajt, hogy büszke lehessek arra, amit csinálok. És hogy ettől talán a világ is egy kicsit jobb hely legyen."

Kertész Judit

Co-founder, Strategy consultant

Frontíra

Kertész Judit a Frontira stratégiai innovációs stúdió társalapítója. Stratégiai design tanácsadóként többek között olyan nagyvállalatokat segít közelebb hozni az ügyfeleihez, mint az NN Biztosító, a Mastercard vagy a görög Alpha Bank. Multisból lett design thinker, 2014 óta aktív résztvevője a hazai service design közösségnek. Jelenleg a MOME service design expert kurzus egyik vezetője, 2019 ősztől a Service Design Network Hungarian Chapter board tagja.

Kun Judit

StrategiDesign Lead, Partner

BoldX

10 év budapesti és amszterdami, kreatív és hatékonysági díjakkal kísért ügynökségi munka után kezdett el 2015-ben fókuszáltabban stratégiai designnal foglalkozni. Aztán 2018-ban úgy éreztem, lehet itt még szintet lépni: a Hyper Island Digital Experience Design képzésén a szakma legjobbjaival dolgoztunk (pl. IDEO, Snook, Ustwo) valódi ügyfelek Service Design, Business Transformation és Experience Design projektjein. Az ott tanultak pedig most sokat hozzáadnak a BoldX-es munkáinkhoz is, ahol az ügyfeleinkkel együtt izgalmas, de fenntartható és üzletileg is sikeres projekteken dolgozunk.

Rét Zsófia

Co-founder, service design consultant

meet | agency

Szociológus és kommunikációs szakember, több éves kutatási hátérrel, innovációs projektek fejlesztéséből érkezett a service design világába. Kreatív ügynökségeket, nagyvállalatokat és startupokat segít az ügyfélközpontú szolgáltatásfejlesztésben és a kutatás alapú, szegmentált kampányok kiépítésében. 2018-ban alapította meg partnereivel a meet service design ügynökséget.

Szerényi Szabolcs

Főszerkesztő-helyettes

Kreatív

A Kreatív főszerkesztő-helyettese, újságíró. A Corvinuson végzett marketing és marketingkommunikáció szakirányon. Szerkesztette a Közgazdász című egyetemi lapot, dolgozott piackutató cégnél, majd a Napi Gazdaság munkatársa lett. A Kreatív csapatához 2010-ben csatlakozott. Az újságírás mellett irodalommal foglalkozik, rendszeresen jelennek meg novellái és versei folyóiratokban. Az általa tervezett, társadalmi témákat feldolgozó plakátokat többször bemutatták az ARC plakátkiállításon.

Szinyei-Ihász Marietta

Senior ügyfélélmény szakértő

“Csináld ugyanazt, mint eddig, de egy másik aspektusból! És automatikusan jobb lesz az ügyfeleknek, de az üzletnek is.” Marietta 20 éves szakmai tapasztalatát banki és telekommunikációs szolgáltatási területen szerezte, mára az ügyfélközpontú szolgáltatásmenedzsment folyamatának minden lépése sajátjává vált. Az alkalmazott service design/design gondolkodás lassan 4 éve része a mindennapjainak, s azóta nemcsak a módszertan úttörőjévé, de nagykövetévé is vált.

Együttműködő partnereink:

 

 

Kapcsolat:

Mohai Fanni
mohai.fanni@pphmedia.hu
+3614304518